مجموعه 5 صحنه آماده سه بعدی طراحی آشپزخانه کلاسیک و مدرن

مجموعه 5 فایل تری دی مکس آبجکت کابینت آشپزخانه کلاسیک و مدرن را در این پست از مرجع دانلود معماری برای شما همراهان آماده کرده ایم.

این مجموعه شامل 5 صحنه آماده سه بعدی از طراحی کابینت آشپزخانه از مجموعه های حرفه ای pro3dsky میباشد.دوستانی که با  3dsky آشنای دارند حتما مجموعه های حرفه ای و غیر رایگان این سایت را مشاهده کرده اند و با کیفیت فوق العاده و حرفه ای این آبجکت ها آشنا هستند. همه مجموعه های pro3dsky توسط کاربران حرفه ای و با کیفیت بسیار بالای ارائه شده اند و همچنین دارای قیمت بسیار بالای با ریال ایران هستند.

این مجموعه شامل 5 صحنه آماده آبجکت کابینت آشپزخانه میباشد که به صورت کامل و همراه با همه متریال ها و تکسچر های صحنه و فایل تری دی مکس صحنه در اختیار شما قرار میگیرد.


حتما ببینید:

آموزش تری دی مکس

صحنه آماده تری دی مکس


جزئیات مجموعه 5  آبجکت کابینت آشپزخانه  :

مجموعه شامل مدل سه بعدی آشپزخانه با طراحی مدرن و مدل های سه بعدی کابینت کلاسیک میباشد،که قابل استفاده در تری دی مکس و موتورهای رندر وی ری و کرونا میباشد همچنین با اکسپروت از مکس میتوان در سایر نرم افزار های سه بعدی از فایل ها استفاده کرد همه متریال و تکسچر های استفاده شده به همراه مجموعه موجود میباشد…

مجموعه 5 آبجکت کابینت آشپزخانه  :

۲۹,۵۰۰ تومان – خرید

دانلود این فایل و کل ابزار های طراحی در سایت با اشتراک vip

شما می توانید این فایل را به صورت تکی خرید کنید یا کل آرشیو سایت را با دریافت یک اشتراک vip دانلود کنید.

دریافت اشتراک vip

خرید پستی آرشیو آبجکت های حرفه ای Pro۳dsky : در صورتی که شرایط لازم برای دانلود را ندارید میتوانید از لینک زیر کل آرشیو فوق العاده  Pro۳dsky را با کمترین هزینه به صورت پستی خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.(خرید پستی کل آرشیو آبجکت هایPro۳dsky– حجم کل آرشیو ۱۰۷GB)

آبجکت pro3dsky


تصاویر رندر های مجموعه آبجکت کابینت آشپزخانه :

دانلود آبجکت کابینت

دانلود آبجکت کابینت آشپزخانه

آبجکت کابینت آشپزخانه

 


این مطالب را هم ببینید:

دانلود متریال

دانلود آبجکت


ویدیو فارسی آموزش کامل استفاده از آبجکت آماده در تری دی مکس :

آموزش استفاده از آبجکت آماده در تری دی مکس


ویدیو فارسی آموزش کامل استفاده از صحنه های آماده سه بعدی :

آموزش استفاده از صحنه آماده سه بعدی