دانلود پلان هتل همرا ه با سه بعدی و پوستر

دانلود پروژه طراحی هتل به صورت یک پروژه کامل با تمام نقشه های اتوکد و پوستر سه بعدی پروژه شامل 15 شیت نقشه اتوکد:پلان های کامل پروژه در 4 طبقه و همکف و پلان زیر زمین با مبلمان و اندازه گذاری کامل شامل تمامی بخش های لابی،کافی شاپ،آشپزخانه،رستوران،پارکینگ،استخر،سونا،بخش اداری مجزا ،حیاط مرکزی و … ،سایت پلان کامل مجموعه،3 نمای اصلی پروژه،2 برش طولی و عرضی و پوستر کامل معرفی پروژه در ابعاد بزرگ مناسب چاپ شامل 8 رندر سه بعدی تری دی مکس با کیفیت بالا و رندر داخلی…

پروژه کامل طراحی هتل مناسب پروژه های طرح معماری،طرح نهایی و پایان نامه معماری و نمونه موردی طراحی هتل


حتما ببینید:

همه پروژه های طراحی هتل سایت

دانلود پلان متل + سه بعدی نما


دانلود پروژه طراحی هتل شامل :

  • پلان طبقات(مبلمان و اندازه گذاری)
  • سایت پلان مجموعه
  • 3 نما
  • 2 برش
  • پوستر معرفی پروژه کیفیت مناسب چاپ در ابعاد بزرگ
  • 8 رندر تری دی مکس
  • 2 رندر داخلی

دانلود پروژه طراحی هتل :

۴۵,۰۰۰ تومان – خرید

تصاویر پروژه :


این مطالب رو هم ببینید:

رساله و مطالعات معماری

دانلود پروژه طراحی مدرسه ابتدای


هتل: یک واژه  فرانسوی و منظور از آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر  رادر مقصد و یا در مسیر حرکت تأمین می کند . معادل های فارسی آن عبارت از کاروانسرا ، مهمانخانه ، مهمان پذیر ، زائر سرا و مسافرخانه که صرف نظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند .این تاسیسات برای کسب و کار و ایجاد درآمد ساخته می شوند . میان شیوه مسافرت ، سنت و نحوه اقامت موقت رابطه تنگاتنگی وجود دارد .

طرح کلی هتل و فضاهای مورد نیاز :

طرح فضاهای مورد نیاز :

انواع متفاوت هتل ها، استانداردهای متنوعی از کیفیت و امکانات را ارائه می دهند. هتل ها می توانند حلقه ای از یک زنجیره باشند یا مستقل عمل کنند. اگر هتل عضوی از یک زنجیره باشد، ممکن است شرایط طراحی خاصی اعمال گردد.

امکانات پذیرایی از جمله اتاق ها، توالت ها، حمام ها، اتاقک های مخصوص دوش و غیره، راهروها و تالار ورودی باید 50 تا 60 درصد مساحت کف را اشغال نمایند.

مهمانخانه های عمومی، قسمت پذیرش، راهرو و محل استراحت، نیازمند7-4 درصد؛ قسمت های پذیرایی، رستوران و پیشخوان مخصوص مهمانان و مراجعین نیازمند 8-4 درصد؛ قسمت مخصوص مهمانی با اتاق های جلسه و کنفرانس نیازمند قسمت اداری، مدیریت و منشی ها 1-2 درصد؛ حفظ و نگهداری و تعمیرات 7-4 درصد، زمان فراغت، ورزش، مغازه ها و یک سالن آرایش 10-2 درصد از کف را در بر می گیرد. ممکن است بخش های خاصی برای سمینارها، مراکز بهداشتی و امکانات خارج از ساختمان که فضاهای مورد نیاز بسیار متنوع است نیز لازم باشند.