دانلود مطالعات معماری طراحی خانه معمار

در ادامه مطالب پایان نامه و رساله معماری در این پست رساله خانه معمار ،مطالعات کامل پایان نامه معماری با موضوع طراحی خانه معمار را برای همراهان عزیز مرجع دانلود معماری آماده کرده ایم.

رساله خانه معمار در قالب 310 صفحه فایل ورد قابل ویرایش و شامل همه مطالعات،ضوابط،استانداردها و برنامه فیزیکی،توضیح و تشریح کامل موضوع طراحی،بررسی نمونه های موردی و … به صورت کامل میباشد و برای مطالعات پایان نامه معماری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری مناسب میباشد…

دانلود فهرست مطالب رساله خانه معمار :

قبل از خرید از لینک زیر میتوانید فهرست کامل مطالب را با حجم کم دانلود کنید و رساله را بررسی کنید…

دانلود رساله خانه معمار  :

۲۹,۵۰۰ تومان – خرید

این مطالب را هم ببینید:

رساله مرکز هنرهای نمایشی

دانلود مطالعات خانه کودک


بخشی از مطالب رساله خانه معمار :

فضاها و استاندارد های خانه معمار :

  • سالن چند منظوره خانه معمار

خانه معمار با فعالیت های متنوع ، جهت ارتقاء سطح دانش فرهنگی ، توسعه مراودات اجتماعی ، گذران اوقات فراغت و برخوردار از این امکانات جهت انجام تفریحات سالم ، از جمله نیازهای ضروری و بالنده جامعه شهری می باشد.

امکانات فرهنگی از قبیل خانه معمار ، سالن نمایش ، نمایشگاه های هنری و سالن های چند منظوره در سطح شهر مشهد و منطقه طرقبه توزیع مطلوبی ندارد . در این راستا می توان با ایجاد فضایی به نام سالن چند منظوره قسمتی از این کمبودها را جبران کرد که عملکردهای این فضا شامل مراسم سخنرانی ، جشنواره ها ، برگزاری نمایشگاه های مختلف و … می باشد . ضمن این که این محل قابلیت برگزاری مراسم عقد و عروسی و جشن های مختلف را نیز دارا است.

  • آمفی تئاتر روباز:

مهمترین خصیصه تئاتر ، روابط دوطرفه اجراکنندگان و تماشاچیان است . نحوه اجرا و خواص مورد نظر گروه اجرا کننده از نظر فیزیکی و تعداد تماشاچیان و نحوه تماشا کردن آنها عوامل تعیین کننده فضای تئاتر است .اجرای موسیقی ، تئاتر ، مراسم سخنرانی در فضای باز ، آواز و رقص های محلی و … از جمله عملکردهایی است که این فضا می تواند در خود جای دهد. نحوه چیدن صندلی ها باید به طریقی باشد که هر بیننده بتواند از بالای سر تماشاگر ردیف جلو نظاره گر صحنه نمایش باشد .


این مطالب را هم ببینید:

دانلود رساله استادیوم

دانلود مدل سه بعدی آبنما