دانلود پروژه انسان، طبیعت و معماری

دانلود پاورپوینت کانستراکتیویسم ,پروژه درس انسان، طبیعت و معماری با توضیجات و تصاویر کامل معماری کانستراکتیویسم به لحاظ مباحث نظری و ساختمان های طراحی شده مورد تحلیل و بررسی قرارا میدهد.

دانلود پاورپوینت کانستراکتیویسم :

۲۴,۵۰۰ تومان – خرید

حتما ببینید:

دانلود پاورپوینت بام سبز

دانلود پاورپوینت اب در معماری


قسمتی از مطالب دانلود پاورپوینت کانستراکتیویسم :

کانستراکتیویسم به زبان ساده:

معماری کانستراکتیویسم به لحاظ مباحث نظری و ساختمان های طراحی شده توسط معماران آن، یکی از سبک های مهم برای تبیین اصول و ارائه ساختمان های مدرن در بین دو جنگ جهانی بود. خاستگاه این معماری شوروی بود. می توان عنوان نمود که تنها سبکی که در طی چند سده گذشته در این کشور ظهور کرده و بر معماری و هنر غرب تاثیر گذارده، سبک کانستراکتیویسم بوده است.

روسیه تزاری در سال 1914 وارد جنگ با آلمان شد و متحمل تلفات و خسارات بسیار زیادی گردید. در اکتبر 1920 ، دولت جدید التاسیس سوسیالیستی درگیر جنگ های داخلی ، عمدتاً با طرفداران روسیه تزاری بود. لذا این کشور به مدت قریب به شش سال متمادی درگیرجنگ ، خونریزی و انقلاب بوده است.

کانستراکتیویسم در بین عده ای از نخبگان هنری که عمدتاً شامل نقاشان، مجسمه سازان و معماران بودند، در بعد از انقلاب سوسیالیستی در شوروی مطرح شد. آنها همچون فوتوریست ها و سایر مدرنیست ها، اعتقاد به تکنولوژی، صنعت و عملکرد داشتند. کانستراکتیویست ها خود را مدرنیست های شوروی محسوب می کردند و خواستار توسعه و پیشرفت و ورود این کشور عقب مانده به جهان مدرن بودند. هم سوسیالیسم به عنوان یک مشی سیاسی و هم کانستراکتیویسم به صورت یک سبک هنری هر دو به گسست از گذشته و نگاه به آینده معتقد بودند. هر دو ترقی و تعالی در آینده و بازسازی شوروی را از طریق اتکا به علم و تکنولوژی دست یافتنی می دانستند. همکاری بین سوسیالیسم و کانستراکتیویسم برای یکدیگر نیز مفید بود، چنانچه دولت نوپای سوسیالیستی با طرفداری از عقاید و طرح های کانستراکتیویسم ، خود را مدافع پیشرفت و توسعه و علم و تکنولوژی معرفی می کرد. معماران کانستراکتیویسم نیز با حمایت حکومت قادر به اجرای پرژه های بزرگ بودند.


این مطالب را هم ببینید:

دانلود پروژه موزه

دانلود رایگان پلان برج مسکونی