دانلود پاورپوینت تحلیل وبررسی معماری دینامیک :

دانلود پاورپوینت معماری دینامیک و آشنای با مراحل ساخت Davinci Tower  همراه با توضیحان کامل و عکسهای مفهومی دقیق از نحوه اجرا و روند ساخت برج که شامل سازه برج،پلان ها نحوه اجرا و چرخش طبقات و… میباشد

پروژه مناسب برای درس های انسان،طبیعت معماری،معماری جهان،مبانی نظری و نمونه موردی پروژه های طرح معماری و…

مشاهده همه پاورپوینت های معماری سایت

دانلود پاورپوینت معماری دینامیک :

۵۸,۰۰۰ تومان – خرید

قسمتی از مطالب پروژه:

چشم انداز کلی :

سازه های دینامیکی سازه هایی هستند که در حال حرکت خود را برای انطباق با تصـورات انـسانی تغییر می دهند; این  ساختمانها جهت حرکت خورشید را تعقیب می کنـند و به سمت جهت وزش باد تغییر جهت می دهند .

بنابراین همسـاز شدن با طبیعت باعث می شود این بناها انـرژی مـورد نیـاز خود را تأمین کنند . این نوع معماری قابلیت چرخش 360 درجـه بـرای ایـجاد  دید گـسترده ای نسـبت به جـهان، طبیعت، آینده و زندگی دارد.

  • بناهای معماری دینامیک دائماً در حال تعدیل و تغییر شکل خود هستند هر طبقه به صورت مجزا در حال چرخش است و درعین حال فرم کلی بنا تغییر می کند.
  • بناها دارای بعد چهارمی به نام زمان خـواهند شد. بناها شکل های صلب نخواهد داشت و شهرها بسیار سریعتر از آنچه که تصور می کنیم تغییر خواهند کرد.

این بعد چهارم , تحقیقات و تلاشهای معمار ایتالیایی « دیوید فیشر» بوده

است و این ایده در سطح جـهانی و بین سـیاستمداران و  شهرداران مورد

توجه بسیار قرار گرفته است.

ویژگی های سازه های دینامیکی :

  • روشهای پیشرفته ساخت و توانایی تولید انرژی توسط خود بنا، دو ویژگی شاخص در معماری دینامیک هستند.
  • در این روش از قطعات و واحدهای پیش ساخته با استاندارد کیفی بالا استفاده می شود و دارای تضمین صرفه جویی 20 درصدی در هزینه ها است که تأثیر عظیمی در ساخت و ساز جهانی خواهد داشت.
  • و…