دانلود رساله رساله مرکز همایش با رویکرد اصول پایدار

در این پست از مرجع دانلود معماری رساله مرکز همایش های مردمی،مطالعات کامل پایان نامه معماری درقالب 340 صفحه فایل ورد آماده کرده ایم. رساله شامل همه مطالعات مربوط به طراحی مراکز همایش،استاندارد ها،ضوابط،برنامه فیزیکی،نکات فنی بررسی نمونه های موردی داخلی و خارجی،توضیح و تشریح کامل موضوع طراحی و … به صورت کامل میباشد که برای پایان نامه معماری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری قابل استفاده است…

دانلود فهرست مطالب رساله مرکز همایش :

قبل از خرید از لینک زیر میتوانید فهرست کامل مطالب را با حجم کم دانلود کنید و رساله را بررسی کنید…

دانلود رساله مرکز همایش  های مردمی :

۲۵,۰۰۰ تومان – خرید

حتما ببینید:

دانلود مطالعات فرهنگسرا

دانلود رساله مجتمع فرهنگی و هنری


بخشی از مطالب رساله مرکز همایش های مردمی :

بررسی تعاریف و ضوابط عملکـردی کیفی، فضاهای مرکز همایش :

انواع گردهمایی و تعاریف آن:

اگرچه ما از دیرباز برای مسائل مختلف سیاسی و فرهنگی و تبادل اطلاعات اقتصادی و فنی جمع شده ایم و بشر بدین طریق به نتایج و موفقیتهای روزافزون رسیده، ولی تاکنون دارای تعریفات ثابت و مورد قبول همگان در این زمینه نبوده ایم. مثلاً اتحادیه شرکتها و سازمان های بین المللی در امریکا بر اساس داده های آماری مندرج در سالنامه خود اجتماعات ختلف را از لحاظ تعداد افراد و نحوه چگونگی برپائی به یک شکل تعریف نموده است و سازمان توریستی بریتانیا به شکلی دیگر دسته بندی و تعریف نموده است.

بر اساس بررسی های مختلف در ایران از نظر تعداد و انواع دور هم جمع شدن اشخاص تقسیم بندی فوق ارائه و انتخاب می شود.

کنفـرانس Conference :

عبارت است از اجتماعی که حداقل با 25 نفر در یک محل و یک زمان مشخص با برنامه ای معلوم برای توسعه فرهنگ و دانش در زمین های ویژه جهت استفاده عموم تشکیل می گردد. قوانین برگزاری کنفرانس ها نسبت به مقررات مربوط به اداره جلسات متفاوت است. رئیس و گردانندگان کنفرانسها که از قبل تعیین می شوند مسئولیت اداره آن را بر عهده گرفتن و ترتیبات امور شرکت کنندگان را خواهند داد. شرکت کنندگان نیز قبل از کنفرانس مقاله هایی درباره موضوع مورد بحث تهیه و ارائه می کنند. در خاتمه کنفرانسها معمولاً نتیجه مقالات و اظهار نظر شرکت کنندگان به صورت یک مجموعه جمع آوری و منتشر می شود. همچنین در بعضی مواقع نتیجه کار می تواند به صورت یک قطعنامه عنوان می شود. فضای لازم برای کنفرانسها معمولاً سالنهای بزرگ با امکانات میز و صندلی سخنرانی گوشی های شنیداری و سیستم رأی گیری است.


این مطالب را هم ببینید:

معماری چیست ؟

دانلود پلان مهدکودک