مجموعه مدل سه بعدی Design Connected

در این مطلب از بخش آبجکت و مدل سه بعدی، دانلود 1000 مدل سه بعدی مبلمان را تهیه و آماده دریافت نموده ایم. این کالکشن شامل بیش از 1000 نوع مدل سه بعدی متنوع، با کیفیت و بسیار دقیق از انواع مبلمان، لوازم تزئینی، تخت خواب، صندلی، لوستر و .. می باشد. طراحی و مدلسازی تمامی مدل های این مجموعه توسط کاربران حرفه ایی با کیفیت و دقت بسیار بالا و بر اساس نمونه های واقعی صورت گرفته است. این آرشیو توسط معماران و طراحان سه بعدی به عنوان چیدمان نهایی فضا در طراحی داخلی فضاهای مختلف مانند: نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می گیرد.


جزئیات دانلود 1000 آبجکت مبلمان :

این مجموعه شامل 1000 مدل سه بعدی مبلمان برای فرمت Max و موتور رندر محبوب V-Ray می‌ باشد. به همراه این مجموعه تمامی تکسچر و متریال های استفاده شده در مدل ها نیز موجود می باشد. به این نکته مهم توجه داشته باشید که آبجکت های این مجموعه علاوه برتری دی مکس در نرم‌ افزار های سه‌ بعدی دیگر نیز قابل‌ استفاده می‌ باشند، برای انجام این کار فقط کافی است مدل را از 3DsMAX برای سایر نرم‌ افزار ها export نمایید.

این مجموعه دارای کاتالوگ اختصاصی PDF برای راحتی در دسترسی و مشاهده پیش نمایش مدل ‌ها می ‌باشد که از لینک زیر می‌ توانید آن را دانلود کنید.

  • مجموعه: Design Connected – 1000 3D-Models Bundle
  • سازنده: Design Connected
  • حجم: 21GB
  • پسورد فایل: arch-projects.com (پسورد را تایپ کنید)
۵۸,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود این فایل و کل ابزار های طراحی در سایت با اشتراک vip

شما می توانید این فایل را به صورت تکی خرید کنید یا کل آرشیو سایت را با دریافت یک اشتراک vip دانلود کنید.

دریافت اشتراک vip