دانلود آخرین ورژن وی ری برای نرم افزار تری دی مکس

در این بخش از مرجع دانلود معماری دانلود وی ری یکی از پرکاربرد تری پلاگین های موجود در زمینه رندرینگ برای 3dsmax را آماده دانلود کرده ایم…این پست همیشه به روز خواهد شد و آخرین ورژن های وی ری برای 3dsmax در آینده هم به همین مطلب اضافه خواهد شد.

مجموعه دانلود وی ری شامل آخرین ورژن این پلاگین برای تمامی ورژن های 3dsmax از سال 2009 تا سال 2018(آخرین ورژن مکس) میباشد.

همانطور که میدانید نرم افزار 3dsmax یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه طراحی و مدل سازی سه بعدی،متحرک سازی و رندرینگ میباشد،که در زمینه های مختلف به ویژه به وسیله معماران جهت معرفی و پرزانته ایده ها و طراحی های داخلی و خارجی و … کاربردها زیادی دارد.یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان اضافه کردن امکانات پیشرفته تر و توسعه قابلیت ها به وسیله پلاگین های مختلف میباشد که به وسیله برنامه سازان خلاق از سرتاسر دنیا برای این نرم افزار محبوب ارائه میشود.یکی از پلاگین های معروف و کاربردی برای 3dsmax پلاگین جذاب vray  میباشد،در واقع میتوان گفت vray یکی از بهترین موتور های رندر برای 3ds max میباشد،با نصب وی ری امکانات فوق العاده ای مانند نور ها،اشیا و امکانات فوق العاده برای رندر واقع گرایانه به تری دی مکس اضافه خواهد شد،که به ویژه برای معماران و طراحان که نیاز به رندر های هرچه زیباتر و واقع گرایانه تر دارند بسیار کاربردی خواهد بود.


حتما ببینید:

دانلود 3dsmax

آموزش vray


دانلود وی ری  برای مکس 2009 تا 2018 :

این مجموعه دانلود وی ری شامل آخرین ورژن های وی ری میباشد که به صورت فشرده و با پایین ترین حجم ممکن برای دانلود آماده شده اند. از لینک های زی میتوانید فایل ها را دانلود کنید.

ورژن جدید ( vray next):

*ورژن های فوق آخرین ورژن های وی ری برای نسخه های مختلف تری دی مکس میباشد.(آخرین ورژن vray next 4.10.03 برای نسخه های 2014 تا 2020 میباشد)در صورت ارائه نسخه جدید به پست اضافه خواهد شد.

راهنمای نصب وی ری 3.6 :

  • قبل از شروع نصب وی ری حتما نرم افزار تری دی مکس را ببندید.(هنگام نصب وی ری نباید مکس باز باشد.)
  • بر روی فایل setup کلیک کنید و مراحل نصب را با قبول گزینه های پیش فرض ادامه دهید تا وی ری نصب شود.
  • برای فعال سازی وی ری محتویات پوشه کرک را در محلی که تری دی مکس در آنجا نصب شده است کپی کنید.(توجه داشته باشید چون این فایل ها باید جایگزین فایل های قبلی شوند باید هنگام پیست کردن فایل ها گزینه replace the file را انتخاب کنید.)
  • اگر مراحل را درست انجام داده باشید وی ری به درستی نصب و برای همیشه فعال خواهد بود.

راهنمای نصب و فعال سازی vray next 4.10.03 :


ویدیو آموزش نصب vray next 4.10.03 برای تری دی مکس 2014 تا 2020 :

آموزش نصب vray برای 3ds max


دانلود وی ری

دانلود وی ری 3.6


این مطالب را هم ببینید:

آموزش تری دی مکس

دانلود آبجکت تخت خواب